Корисні фрази для спілкування англійською


How's it going? - Як життя?
What’s up? - Як поживаєш? (Що нового?)
How are you? - Як справи?
You made your choice - Ти зробив свій вибір
I didn’t mean to - Я не хотів
It was an accident - Це була випадковість
Give me a chance. - Дай мені шанс
It doesn't matter. - Це не має значення
It’s all so complicated. - Все так заплутано
Don’t bother me. - Не дратуй мене
What'is the problem? - У чому проблема
Never mind. - Не має значення (проїхали)
You make me mad. - Ти зводиш мене з розуму
Talk to you later - Поговоримо пізніше
Are you still here? - Ти все ще тут?
Until we meet again - До нової зустрічі
This is an outrage - Це занадто
It's early (yet) - Ще рано!
No, thanks - Ні, дякую
No way! - Ні в якому разі!
I'm (so) sorry! - Вибачте
Not a bit! - Нічого подібного!
I'm sorry, I can't - Вибачте, я не можу
One minute, please - Одну хвилину, будь ласка
Exactly so - Саме так
Very well - Дуже добре
It can hardly be so - Наврядче це так
What a good chance! - Яка удача!
You are right - Ви маєте рацію (Ваша правда)
Yes, sure - Так, звичайно
Maybe - Можливо
Don't mind it, please. - Не звертайте уваги.
Attention! - Увага
Don't be late, please - Не запізнюйтесь, будь ласка.
Are you OK? - Ви впорядку
I can't believe it! - Неймовірно!
Bye! - Бувай!
See you later - Побачимось пізніше
Have a nice a day! - Приємного дня!
See you tomorrow - Побачимось завтра
See you soon - Скоро побачимось
Till next time - До наступного разу
Good luck! - Удачі
See ya - Побачимося (сленг)
Farewell - Прощай назавжди
Тake care - Бережи себе

Коментарі